Back to All Events

Kamrérbalettens 40-årsjubileum

Kamrérbaletten fyller 40 år i år, och detta ska så klart firas med en stor jubileumskonsert! Ta med yogamattan och häng med när Alte Kamereren spelar och showar och Kamrérbaletten, i något av en brytpunktsålder, ställer sig de viktiga frågorna: Ser jag tjock ut i det här? Blir det elbil eller diesel? Är yogainstruktören singel?

Vi bjuder på två föreställningar à cirka två timmar stycket på Lunds Stadsteater, där ni kan höra allt från svensk sekelskiftesmarsch och 80-talsdisko till turbofolk från Balkan, allt med en liten studentikos touch. Ni kommer att få se vältajmat dansande, gediget spexande och kanske även dansinslag från andra baletter...

Biljetter köpes och instruktioner finnes i detta formulär: www.goo.gl/X5YYsS. Vi ses i februari!

Vad? Jubileumskonsert med Alte Kamereren och Kamrérbaletten!
När? 10 februari, 15:00 och 19:00
Var? Lunds Stadsteater?